zaterdag 22 september 2012

Gastartikel ~ Rode broeken!

Sorry dat er deze week twee keer geen artikeltjes zijn online gekomen maar ik kon twee keer geen artikeltjes plannen/ publiceren! Ik snap niet hoe het komt dus ik hoop dat hij vandaag wel online komt :) (Lisa)

Hallo allemaal! Vandaag heb ik voor jullie een fashion artikel. Ik ben zelf helemaal niet vaak met fashion bezig, ik draag gewoon wat ik mooi vind. Maar ik kocht een maand geleden een rode broek en toen begon ik me af te vragen, op welke manieren kan je nu een rode broek combineren? Daar ga ik jullie vandaag een paar ideeën van tonen!



Het makkelijkste is om je rode broek heel simpel te combineren met nude tinten zoals wit, beige, bruin, of zwart. Zo gaat de aandacht het meeste naar je rode broek, en dit is ook gewoon makkelijk om te combineren. Hierdoor moet je niet uren nadenken over combinaties. Als je dan een simpele blazer draagt wordt je outfit zeer classy.

Bron: Lookbook
 
Om het wat gedurfder te maken kan je ook een jeansvestje boven je rode broek dragen. Dan gebruik je twee ‘opvallende’ kleuren, maar het is wel een mooie combinatie, want jeans past eigenlijk op alles.

Bron: Lookbook
 
Bron: Lookbook

Wanneer je zin hebt in veel kleur, kan je je broek ook combineren met felle rode schoenen, en als bovenstuk kan je dan ook nog een felle kleur dragen. Je kan dan aan colourblocking doen (dus bijvoorbeeld blauwe kleuren), maar je kan ook gewoon een hele outfit in dezelfde tinten dragen, dus met roze combineren.


Hier zie je een combinatie die ik onlangs aanhad, een beige topje maar met bloemetjes, dus ook weer rode accenten. En dan mijn schoenen en blazer in simpel zwart. 
Ik hoop dat ik jullie een paar ideeën kon geven voor het combineren van een rode broek, en hou je vooral niet in om een gekleurde broek aan te trekken omdat je niet weet hoe je het moet combineren. Je kan het gewoon heel simpel houden, of op internet vind je ook zoveel inspiratie!

Liefs Ayla! x

2 opmerkingen:

  1. Bij mezelf vind ik rode broeken echt verschrikkelijk, maar bij andere staan ze soms wel leuk! Bij jou vind ik ze heel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen