maandag 3 september 2012

Back to school

Voor mij is het ook zover ik moet vandaag terug naar school!
En ik kan je zeggen ik heb er totaal geen zin in haha ;) Vooral dit jaar zie ik niet helemaal zitten omdat ik toch wel het gevoel heb dat ik miskozen heb van richting. Ahja ik overleef het wel zeker?
Weer iedere dag om 6uur opstaan, weer iedere dag 7lesuren verslijten op de bankjes en flink luisteren nee het is niet aan mij besteed! Gelukkig hebben we dit jaar een hele nieuwe klas en ik weet al de helft die er gaat in zitten en hij gaat leuk worden! Toch een voordeel haha ;)
Vanaf morgen komt er weer iedere dag artikeltjes online!
Ik heb het wel een beetje gemist maar ik heb toch nog wel van mijn laatste vakantie dagjes genoten :)
Veel succes iedereen op school!
Liefs x

488246_365957150149439_1065696023_n_large

2 opmerkingen: