dinsdag 31 juli 2012

My Skin Tinted Moisturizer ~ Review

Vandaag heb ik dan eindelijk mijn review over de tinted moisturizer van de my skin lijn van Essence. Ik heb hem nu iets langer dan twee weken getest dus dit vind ik wel voldoende om er een review over te maken!
Ik had veel verschillende meningen gelezen, de een was heel positief, de ander vond hem tussen de twee en er waren ook die hem slecht vonden.
Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan zeker verder!
Ik vond het wel leuk om eens een tinted moisturizer te testen. Vooral in de zomer! Dan hou ik niet echt van foundation omdat het zo zwaar lijkt. Ik hoopte dat hij toch genoeg ging denken, niet te zwaar zoals een foundation maar dat je gewoon een gezonde gloed zou krijgen. Dat was natuurlijk het testen waard!


De verpakking zelf vind ik zeker geslaagd! Hij is heel vrolijk en heeft mooie details.
Alleen vind ik het jammer dat het een tube is omdat er meestal veel product verloren gaat in zulke verpakkingen. Maar oke voor zo'n budget prijsje heeft het natuurlijk niet en zie ik het door de vingers!


Op de verpakking staat alles duidelijk uitgelegd wat het nu juist allemaal is. Kort uitgelegd; een tinted moisturizer is dus een 'gekleurde dagcrème'. Sommigen noemen hem zelf een BB cream maar zo zou ik hem zeker niet durven noemen!


Toen ik het product er uit duwde was ik wel een beetje verschoten van de kleur. Hij leek geel en niet echt iets voor mijn huid. Toen je hem uitsmeerde zag het er al een beetje beter uit. Gelukkig is het op je hand nog altijd anders dan op je huid :)


Het werd dus tijd om hem uit te testen op mijn huid.
Ik was heel aangenaam verrast door de geur! Hij ruikt zo lekker ;D
Altijd een meerwaarde voor mij haha ;p


Mijn huid met niets op, zoals je ziet heb ik redelijk rode kaken dus zo kon ik goed zien hoeveel kleur de dagcrème gaf.


Na het aanbrengen van de dagcrème. Tja je ziet het waarschijnlijk al... Eenmaal je de crème hebt opgebracht zie je gewoon amper verschil! Ik was wel ietsjes teleurgesteld! Ik verwachte zeker geen foundation dekking maar toch weel meer dan dit? Ik zie echt amper verschil! Je zou bijna denken dat ik twee dezelfde foto's heb gebruikt haha ;p

Misschien ga ik hem nog wel verder gebruiken als een dagcrème of als basis maar ik moet er zeker nog foundation over doen, want hij dekt echt niet.
Ik had toch ietsjes meer ervan verwacht maar oke :)

Ik ben dus niet echt tevreden over dit product, er zijn wel een paar leuke dingetjes aan vooral de geur maar verder is het niet echt een aanrader naar mijn gevoel.
Gelukkig was hij heel budget! Ik heb er denk ik maar € 2 voor betaald! Dus dat valt mee :)

Hebben jullie deze tinted moisturizer al getest? En wat vonden jullie ervan?
Liefs x

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat hij niet fijn werkt voor je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat die wel goed voor mijn is, ik hou niet van te veel dekking. Ik ga hem denk ik maar kopen en proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er fijn uit! Het geeft zeker een mooi resultaat op je gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen