dinsdag 24 juli 2012

My Life

Deze week heb ik niet echt iets speciaal gedaan we hebben vooral verbouwd in men kamer.
Veel meer kon je ook nog niet doen met dat slechte weer dat we hadden! Gelukkig is het nu eindelijk (voor eventjes) zomer ;D
Deze week zie ik veel meer zitten ;D Leuke dingetjes doen samen met vriendinnen, shoppen, naar het strand gaan enz... Aah vakantie ik hou van je!


Nagellakjes een beetje ordenen.



Ik ben zoo verslaafd aan deze koekjes! Ze zijn zo lekker!


Haha leuke vooruitzichten!


Ik vond het spannend om te zien hoe de kleuren uiteindelijk ging zijn op men muren.


Verveling tijdens het schilderen...


Aah chipies jullie blijven mijn beste vriend ;)


Hmm webshops zijn echt slecht voor mij! Ik wil echt zoveel dingen!


Heerlijk bloggen in bed! Ik vraag mij nog altijd af wat die flosdraad er tussen ligt te doen.


Eindelijk mijn nieuwe bed opzetten!


Ik vond het zo leuk om er in te slapen! Haha het leek zo groot ;p


Cinema met 2 vriendinnen ;D Ik kan jullie deze film echt aanraden! (what to expect when you're expecting)

Bruinen maar!


Eindelijk ben je er!


Deze voorspellingen zien er al veel beter uit :) Jammer genoeg is het voorlopig maar tot vrijdag mooi weer.


Aww cuties! Liefde is...


Heerlijk! Cocktails, sangria, muziek, zon! Love it!


En om deze My Life af te sluiten een heerlijke bbq! Ik zit nog altijd helemaal vol! De volgende keer toch iets minder vlees kopen haha, in de winkel zijn je ogen altijd veel groter dan je maag. Bij mij toch :)

Hebben jullie een leuke week gehad?
Liefs x

9 opmerkingen:

  1. leuke dingen heb je gedaan! :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil mijn kamer ook helemaal opnieuw inrichten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo'n mooi dekbed! Waar heb je dat gevonden? :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk :D
    Ik heb ook een nieuwe kamer gekregen, mijn zusje en ik hebben met kamers verwisseld. Nu heb ik haar kamer, en ook haar bed, en ander behang..echt zoo leuk :) Nu heb ik de ochtendzon en word ik heerlijk wakker met de zon, hij is wel iets kleiner maar dat maakt niet uit. Heb ook een ongelooflijk gave bed, met hartjes enzo :) Haha sorry moest het gewoon zeggen, ben zoo blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, Room tour? :) ik ben er echt benieuwd naar! Ik wil ook mijn kamer eens veranderen :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen