zaterdag 21 juli 2012

Catrice 210 Pinkadilly Circus ~ Review


Vandaag heb ik weer een review over mijn tweede catrice lipstick.
Onlangs zagen jullie ook al een review van 130 frozen rose .
Vandaag test ik voor jullie de kleur 210 Pinkadilly Circus. Het is echt een heel ander kleurtje dan mijn nude lipstick. Deze is veel feller of mijn andere.
Ben je benieuwd of ik ook zo tevreden ben over deze lipstick?
Lees dan zeker verder :)





De lipstick is echt zo mooi! Ik had niet gedacht dat ik ooit een fellere lipstick zou kopen maar sind sik deze heb ben ik fan!
Ik draag hem nog redelijk veel. Ik weet niet of ik hem in september naar school zal dragen maar om weg te gaan of gewoon in het weekend durf ik hem zeker te dragen ;)
Het handige is dat je zef goed kan bepalen hoe je hem wilt dragen, je kan hem deppend aanbrengen zo is hij minder fel. Maar je kan hem gewoon aanbrengen en dan is hij dus fel.

Ik ben echt fan van de deppende manier deze draag ik veel gewoon in de week. Want het heeft toch wat kleur aan je lippen maar niet té fel.
Over naar de swatches en de werking :)


Zoals je ziet is het echt een hele mooi felle lipstick. Het is niet echt rood maar ook niet koraal, het is een mengeling van verschillende kleuren.

 Mijn lippen zonder iets


Op de foto valt de kleur een klein beetje weg. In het echt is hij nog iets feller.

Ik vind hem echt zo leuk! Het fleurt mijn looks gewoon wat op omdat ik alleen maar natuurlijke kleuren heb.
Hij brengt fijn aan hij is zeker niet te romig want dat vind ik niet zo fijn. Hij trekt normaal niet in de lijntjes. Bij mij zou je denken van wel maar ik heb echt zulke droge lippen! Mijn mama heeft hem ook gebruikt en bij haar trekt het zeker niet in de lijntjes.

Ik kan jullie deze lipstick zeker aanraden!
Hij is te koop voor €3,99 bij het Kruidvat.

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur! Op je hand lijkt hij meer gepigmenteerd dan op je lippen, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het valt mee hoor, de kleur valt ietsjes weg op de foto. Je kan hem eigenlijk zo fel aanbrengen als je wilt (:

      Verwijderen
    2. Het valt mee hoor, de kleur valt ietsjes weg op de foto. Je kan hem eigenlijk zo fel aanbrengen als je wilt (:

      Verwijderen
  2. Ooh deze is mooi. Ik heb laatste de pink en de nude lipstick van catrice gekocht en ik draag ze met veel plezier. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kleur. Catrice heeft echt hele mooie lipsticks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleur! maar verkopen ze deze nog? ik zie hem eigenlijk nooit meer..
    xx

    BeantwoordenVerwijderen