dinsdag 10 juli 2012

Brons ooglook

Weer een teken van leven op mijn blogje. Sorry dat ik drie dagen niets gepost heb, het is echt allemaal heel onverwachts gekomen. Ik kwam een vriendin tegen die alleen thuis was en ze vroeg of ik wou blijven slapen. Natuurlijk wou ik dat haha ;) Zaterdag moest ik eerst een hele dag werken, 's avonds was er een fuif en dan zondag en gisteren was ik ook nog bij haar. Ik had natuurlijk niets ingepland want in de vakantie ben ik echt lui!
Ik ben nu (maandagavond) redelijk laat thuis dus daarom een klein artikeltje omdat ik vandaag ook weg moet. Vanaf morgen terug gewone artikeltjes :)
Omdat het nu zomer is (oke dit klopt totaal niet aangezien het weer maar oke) ben ik helemaal verliefd geworden op de bronze kleuren.
Daarom wou ik een brons ooglook maken (jammer genoeg komen niet alle kleuren tot zijn recht op de foto's).
Veel plezier :)




Het is een hele simpele overdag look geworden. Zoals jullie weten ben ik niet echt voor de heftige looks alleen als ik uitga. En dan is het ook nog met naturelle kleurtjes.
Hmm ik moet toch iets meer kleur dragen!


Ik heb hiervoor mijn essence sun club palette voor gebruikt.
 Als basis heb ik de tweede kleur van de onderste rij gebruikt een super mooi brons kleurtje.
In men crease heb ik de derde kleur van de bovenste rij gebruikt. Dit is ook zo'n mooi bruin kleurtje met een hele mooie gouden glans bij.
Tot slot heb ik de eerste kleur van de bovenste rij gebruikt als highlight.
Ik ben echt verslaafd aan deze look.

Dragen jullie veel brons kleurtjes?
Liefs x

6 opmerkingen:

  1. mooi! :)
    ik heb dit palette ook en gebruik ook graag die brons kleur :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik draag het niet veel, maar ik zou het wel meer moeten/kunnen dragen, want het staat mij best wel goed.
    Ik vind het wel een hele leuke palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie look :) Wil je dat ik een foto van je bewerk, kijk dan snel op mijn blog :) xx

    BeantwoordenVerwijderen