dinsdag 1 november 2011

TAG This or That

Vandaag heb ik nog eens een tag voor jullie.
Ik ben dus door iemand getagd, maar kan nergens meer vinden door wie, en ik ben het vergeten dus sorry.
De tag die ik ga doen is de this or that tag.
317605_2153890559627_1017315166_32034758_874105699_n_large



Blush of bronzer?
Bronzer. Ik gebruik niet vaak blush omdat ik vanzelf al een mooi blosje op mijn wangen heb.
Bronze maakt je look echt mooi af vind ik, en geeft net dat tikkeltje meer aan je look.

Tumblr_lqym81brno1r2y22qo1_500_large

Lippenstift of Lipgloss?
Zeker lipgloss! Ik hou er echt ontzettend van! En heb dan ook een grote lipgloss stash.
Ik draag af en toe lippenstift, maar niet zo vaak. Ik draag het meestal als ik naar feestjes ga.

Tumblr_lq1s12xdnt1qkfig0o1_500_large

Eyeliner of Mascara?
Hmm deze vind ik moeilijk... Maar ik kies toch maar voor mascara.
Wanneer ik mascara gebruik zie ik er meteen veel frisser en wakkerder uit.
Eyeliner doet ook veel met mijn ogen, maar mascara net iets meer.

Tumblr_ltug2hbczg1r3q82to1_500_large

Foundation of concealer?
Concealer, het is zo'n fijn product! Ik vind het veel fijner of foundation,
en het is zo handig ;p Het werkt echt alles weg bij mij.

Dsc_0066_167839592_large

Neutrale of gekleurde oogschaduw?
Zeker neutrale oogschaduw! Ik hou gewoon van aardetinten!
Ik gebruik ook wel eens kleur hoor, maar neutrale oogschaduws krijgen toch mijn voorkeur!

Tumblr_lspihzskjl1qiryo0o1_500_large

Losse of vaste oogschaduw?
Vaste oogschaduw! Ik kan echt helemaal niet met pigmenten werken!
Ik vind vaste veel handiger om mee te werken ;)

Tumblr_lj7kcf5ldo1qfly3po1_500_large

Kwasten of sponsjes?
Kwasten! Het werkt veel fijner. In het begin gebruikte ik sponsjes, en ik vind dat je veel van je oogschaduw verliest aan die sponsjes. En met kwasten kan je veel fijner en precieser werken!

Tumblr_ltsp8gjdv71qd3f5co1_500_large

Ik ga ook nog een paar mensen taggen om aftesluiten (;
Als ik je niet getagd heb en je wilt hem ook doen? Neem hem dan gewoon over! (:
Liefs! x

2 opmerkingen:

  1. Dankje voor me te taggen! :) Maar ik ga hem niet doen, omdat ik alleen maar mascara gebruik als make-up. Toch bedankt!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag, daar ga ik het nog moeilijk mee krijgen...moet ik echt tussen het één of het andere kiezen :P echt heel er leuk dankjewel :)

    BeantwoordenVerwijderen