dinsdag 8 november 2011

Kruidvat Nagellak Remover

Vandaag heb ik een review over de nieuwe remover van het Kruidvat.
Eindelijk hebben ze ook het pomp systeem flesje!
En wat ben ik daar tevreden over!




Volgens het flesje zou de remover een aangename geur hebben. En dat heeft hij zeker!
Hij ruikt totaal niet naar een gewone nagellak remover! Echt super fijn deze geur.


Het flesje zegt dat je maar één keer moeten drukken, dit vind ik te weinig ik druk 2 à 3 keer.


Zoals je ziet doet de remover goed zijn werk.
Hij haalt de nagellak er goed af, droogt mijn nagels niet uit!
Ik vind het echt een goeie nagellak remover!
Zeker een aanrader dus!
Ik had hier trouwens 640 Greys Kelly op!


 Zoals je ziet haalt hij de nagellak er goed af!

Conclusie: Het is een hele fijne remover! Niet duur, handig is dat je hem kan bijvullen. En de geur is aangenaam (; Voor mij was het vooral rond de geur te doen, omdat ik hoofdpijn krijg van normale removers. elukkig heb ik dat bij deze niet!

Gaan jullie deze remover proberen?
Liefs x



3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, ga ik ook eens proberen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is goed om te weten dat de geur niet vervelend is. ik krijg ook altijd hoofdpijn van de geur van mijn nagellakremover.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oee ziet er fijn uit!
    ik heb nu sephora nail remover. superhandy!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen