dinsdag 15 november 2011

Catrice: Lashes to Kill

Leuk, nu heb ik plots een oogontsteking.
Velen denken nu: Ja en? Wat is er daar erg aan?
Voor mij is het echt een ramp.
Ik kan gewoon niet normaal kijken, door de pijn.
En ik mag geen make-up op. Ik mag zelf geen concealer onder mijn oog dragen.
En dat is echt een ramp voor mij. Want ik zonder concealer onder men ogen en mascara = een grote ramp (;
Dus daarom zijn er vandaag swatch foto's die ik van het internet heb gehaald.
Omdat ik vergeten was met mijn dom hoofd om swatch foto's te maken toen ik nog een mooi gezond oogje had.
beetje een wazige foto, dit deel van men oog valt nog mee, maar boven men pupil is er een hele rode bloedvlek ( die wou ik niet aan jullie tonen omdat het echt vies is ) trouwens de foto is erg wazig I'm sorry!
Oke de inleiding is een beetje raar (;
Maar ik wou het toch even kwijt.
De bedoeling van het artikel is dus een review over mijn nieuwe mascara van catrice.

Onlangs kocht ik een nieuwe mascara nl. Catrice Lashes to kill volume mascara ultra black.
Ik heb hem ongeveer 2 weken kunnen testen, dus dat is wel voldoende om mijn oordeel te geven.


De verpakking vind ik heel mooi.
Simpel maar toch heeft het iets. Je zou niet direct zeggen dat het van een budget merk komt.



Het borsteltje is niet wauw, het is gewoon een simpel borsteltje.
Met haartjes zoals er zovele zijn. Toch was ik heel benieuwd hoe het zou werken.
Want catrice belooft dat je wimpers een mooi volume krijgen, en allemaal een mooi likje mascara krijgen door het borsteltje.

Nu werkt de mascara wel goed?
Ja dat doet hij zeker! Hij heeft mij meer volume, zorgt niet voor een spinnenpoten effect dus dat is zeker een groot pluspunt (;
Mijn wimpers plakken niet aan elkaar, hij verspreidt ze goed dit is echt een goeie budget mascara.

Ik ben opzoek gegaan op internet naar een foto die het meest lijkt zoals bij mij (door men oogontsteking)
En die heb ik gevonden, het effect is ongeveer zo:


Zoals je ziet een heel mooi effect!
Deze mascara is zeker aan te raden, als je een fijna budget mascara zoekt!
Let wel op, hij is niet waterproof! Dus als het echt regent liep hij wel een beetje uit.
In het aanbrengen is hij ook heel fijn!

Deze mascara kost € 3,99 en is te koop bij het Kruidvat.

Hebben jullie een fijne budget mascara?
Liefs x

1 opmerking: