vrijdag 11 november 2011

Het is weer zover...

De herfst is al een eindje in het land. Maar hier in Belgiƫ leek het niet echt herfst.
Jammer genoeg is er in de laatste weken toch wel iets verdanderd.
Het is weer kouder en we zijn overgeschakeld naar winteruur wat betekend dat het vroeger donker is.
Dat laatste is voor mij het grootste probleem.

Tumblr_lt5k6ttfar1r4owf4o1_500_large_large

Tumblr_ltw2c5fynr1qgmifno1_500_large
Ik kom iedere dag rond 16u30 thuis en dan is het toch al donker. Nuja niet pik donker maar jullie snappen me wel zeker? (;
Het is echt moeilijk om dan nog mooie foto's te maken.
Dat het kouder wordt vind ik ook niet leuk!
Want ik hou zoveel van de zomer! ( niet dat we die gehad hebben)
Nu is het weer dikke kleren, lange broeken, ....

Maar ik moet ook toegeven dat ik de winter (ook als is hij er nog niet)
Toch wel leuk vind. Vooral rond de kerstperiode.
Lekker knus voor de tv zitten met een heerlijke kop warme chocomelk.
Het huis die dan weer mooi versierd is, met kerstversiering
ja daar hou ik van!

Tumblr_lube8fgmrv1qh08h8o1_500_large

Ad5lavhcaaaeoku_large

Wat vinden jullie het leukst aan de herfst/winter?
Liefs x

1 opmerking:

  1. Ik vind de herfst en winter echt geweldig! Al hou ik toch meer van de zomer.. Ik vind het zelf heel leuk dat het al donker is als ik thuiskom, gewoon omdat ik dat heel gezellig etc. vind :)
    En kerst is natuurlijk het beste van al!
    x

    BeantwoordenVerwijderen