zondag 20 november 2011

550 Marilyn & me

De artikels van de laatste 2 dagen, zijn weer op mysterieuse manier verdwenen!
Sorry daarvoor.

Vandaag heb ik nog eens een NOTD, het is echt al heel lang geleden!
Ik heb met de catrice actie ( 2 lakjes voor 4,oo euro) het lakje 550 marilyn & me gekocht samen met 640 Grey's Kelly!




Het is echt moeilijk om te kleur mooi op foto te krijgen. Ik heb met flits moeten werken omdat de kleur dan het er meest op leek.
Op de site van catrice staat het lakje er zo op:


In het potje is de kleur veel donkerder dan dat je hem op je nagels hebt.
Maar dat vind ik helemaal niet erg.
Ik was een tijdje op zoek naar een mooie diep rode kleur met mooie glitters in.
And we found them!



Het lakje in het daglicht.
Met flits.

Het nagellakje is echt een heel mooie rode kleur!
Dus ben je nog op zoek naar zo'n kleurtje? Kan ik je deze zeker aanraden!
Liefs x

2 opmerkingen: