dinsdag 8 mei 2012

My Life #5

Eens in de zoveel tijd geef ik jullie een kijkje in mijn leven.
Het is nu weer al iets langer geleden omdat ik geen laptop had maar daardoor heb ik meer foto's voor jullie en zijn sommige ook al een beetje ouder maar goed (;
We gaan er aan beginnen :)



Mijn statistieken groeien steeds meer ik heb nu al vaak 90 unieke bezoekers. Dit kan weinig lijken maar voor mij is het al veel ;p




Zondag is scrubdag!


Ik kan dus totaaaal niet lakken met dit NYC lakje, het is juist zo'n leuk kleurtje.


Mijn pot ben&jerry's + the ultimate dancebattle = genieten!


Het regende echt zoooo hard!


Sindskort leren we programmeren op school het is echt zo saai programma's schrijven!


De laatste twee uren de vrijdag hebben we lo het is ongeveer 15 minuutjes wandelen. Deze week mochten de jongens met de schoolfietsen dus mochten wij te voet! Yay iedereen was zo sloom ;p


nageltjes lakken bij oppaskindjes vind dit zo'n mooi lakje van Essie.


Ook al is pasen al een eindje voorbij kreeg ik deze schattige tekening van mijn oppaskindje :)
Zo lief!


Ik weet niet hoe het komt maar ik heb dit iedere keer bij dit Essie lakje dat hij helemaal afbladerd.


Het is wel handig om zo je nagels te kuisen (;



Mario Kart Wii, een van mijn lievelingsspellen!


Aight was eerste


Deze snoepjes zijn echt zooo lekker ;p Deze at ik vroeger vaak.


foto's maken voor de blog.


Moest dringend mijn kwasten wassen!


Zoals je ziet was het nodig!





resultaat van in 10 minuten je kamer kuisen!


EINDELIJK ZON IN HET LAND! Jammer genoeg is dit weeral voorbij!


Vrienden kwame langs voor papa zijn verjaardag


Dag nadien kwamen oma en opa langs. Perfecte gelegenheid om cupcakes te bakken!


Ik weet niet waarom maar voel mij altijd zo mannelijk als ik zulke kleren draag, hebben jullie dat ook?


Fitness outfit? CHECK!


We moesten voor school een frans boekje lezen ik snapte er niet te veel van uiteindelijk is mijn test wel redelijk goed gegaan (;

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om te zien :)
Liefs x

8 opmerkingen:

  1. Ik ben ook altijd superblij als ik iets van 100 bezoekers op mijn blog heb. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk altijd heh, dit soort artikeltjes. En 90 bezoekers is inderdaad juist hartstikke veel, haha ;) Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk om te zien! Ik kan juist wel heel goed lakken met dat NYC lakje, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om zo een soort artikels te zien! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om te zien :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen