zondag 20 mei 2012

Geen artikels

Omg ik ben echt zo dom! Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb maar ik was dus een hele week niet thuis en had allemaal artikeltjes ingepland. Wat heb ik blijkbaar gedaan?
Alles in juni ingepland, ik ben nu eventjes thuis en keek op de site en zag dus dat er sinds maandag niets meer online is gekomen.
Sorry! Vanaf morgen komen er weer artikels online en ga ik niet meer zo dom zijn om alles in de verkeerde maand in te plannen ;p
Trouwens de winactie wil ik graag nog een beetje uitstellen.
Je kan nu meedoen tot 1 juni 00:00. Ik maak dan de uitslag 2 of 3 juni bekend!
Dus als je nog niet meedoet doe dan zeker mee!
Hier kan je alles rustig bekijken en op dat artikeltje moet je reageren als je wilt meedoen :)
Liefs x

1 opmerking:

  1. Balen, verheug me wel op de uitslag ik deed al mee met je winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen