donderdag 20 oktober 2011

Wishlist herfst


Vandaag heb ik voor jullie nog eens een wishlist.
De laatste tijd ben ik redelijk veranderd qua kleding stijl.
Ik ben nu meer voor kleedjes, blousjes, blazers,...
Buiten vroeger een t-shirt met een giletje en klaar (;
Daarom heb ik nog eens een wishlist gemaakt.
Want wie houdt er nu niet van shoppen?

Toen ik in de joepie een kleedje zag van Urban Outfitters was ik helemaal verkocht dat ik de site eens heb uitgepluisd voor nog meer kleedjes. Want ik draag graag jurkjes zowel in de zomer als herft met een ligging, blazer en laarzen.
Dat van in de Joepie zelf heb ik niet terug gevonden op de site.

Prijzen:
  1. Kleedje   -  Urban Outfitters   € 68,00
  2. Kleedje   -  Urban Outfitters   € 55,00
  3. Kleedje   -  Urban Outfitters   € 28,00
  4. Blazer     -  H&M                     € 29,95
  5. Ketting    -  H&M                     €   4,95
  6. Blouse    -  H&M                      € 29,95
Dit is mijn voorlopige wishlist (;

Hebben jullie bepaalde kledingstukken dat je zeker wil voor in de herst?
Liefs x

1 opmerking:

  1. Wat een leuke winter wishlist! De tweede en derde bloemenenjurkjes vind ik echt cute. En de blazer is ook erg mooi, love it!

    BeantwoordenVerwijderen