dinsdag 24 mei 2011

Mijn nieuw schatje!

Ik heb al jaren en maanden last van hoofdpijn!

Ik garandeer je het is geen pretje!
Maar sinds kort heb ik een bril, het is vooral een 'rustbril' voor mijn ogen met speciale glazen
voor mijn hoofdpijn. Hopelijk werkt hij goed!
Want ik wil echt eens van die rot hoofdpijn af!

De brillenzoektocht was een helse opdracht.
Ik vond nergens een bril waarvan ik dacht Ja dat is hem! die past bij mij!
Ik had de hoop al opgegeven toen mijn moeder voorstelde om nog een bij die optiek binnen te gaan. Met opgegeven hoofd ging ik naar binnen. Plots zag ik dé bril die ik nu bedoelde!
Zwart mooie montuur, niet te kleine maar ook niet te grote glazen,...
Ik zette hem op mijn neus en hij stond me beeldig al zeg ik het zelf :)
De zoektocht was dan toch nog geslaagd!

Maar welke bril heb ik nu gekozen?
Ik heb voor een zwarte Ray Ban gekozen met aan de binnekant wit.
Helaas heb ik geen foto waar ik mijn bril op heb, het wilde echt niet lukken om een goede foto te maken, dus zo'n foto volgt nog!
Wat vinden jullie van mijn bril?
Lisa x










Geen opmerkingen:

Een reactie posten