zaterdag 28 mei 2011

Essence Multi Action Mascara!

Vandaag een artikeltje over een mascara van Essence.
Nl. De multi action mascara. In mijn kruidvat hebben ze hem nog niet zo heel lang.
Nouja 1maand? Voor mij is dat niet lang ;)
Maar ben ik er tevreden over? Lees dan vooral verder!

Verpakking: Als allereerste ik vind de verpakking echt heel leuk. Het roze erin maakt de verpakking vrolijk. Dus over de verpakking ben ik heel tevreden.
















Gebruik: In gebruik is hij ook heel goed, het borsteltje van de mascara zelf vind ik heel fijn om te gebruiken. Je kan de mascara ook mooi aanbrengen, met niet veel klontertjes. Je krijgt er ook
geen spinnenogen effect van! Gelukkig maar! ;)



(de foto met de mascara op het oog is niet mijn foto, dat geef ik toe. Waarom het geen eigen foto is? Ik heb momenteel een infectie op mijn ene oog)

Prijs: Essence is en blijft een leuk budget merk. Alhoewel ik Catrice iets fijner vind. Maar deze mascara vind ik een leuk en goed product voor zijn prijs. De prijs weet ik niet meer maar volgens mij was het in de 3euro ofzo?

Eindconclusie: Een leuk productje voor een fijne prijs. Leuke vrolijke verpakking, handig in gebruik en heeft een mooi effect. Wat wil je nog meer? ;)

Kennen jullie deze mascara?
Lisa x

1 opmerking:

  1. Deze mascara was mijn allereerste.
    Toen was ik er niet echt van onder de indruk, en heb heel wat andere mascara uitgeprobeerd. Nu gebruik ik de 4D mascara van L'oreal. Hij is super fijn maar dan hangt er ook een flink prijskaartje aan dus vind voor een goedkopere zou ik zeker deze nemen

    BeantwoordenVerwijderen