zaterdag 2 april 2011

Wishlist

Ik vond het weer eens tijd om in de H&M shop rond te neuzen. Het is tijd voor een Wishlist! Ik heb nog kleren nodig voor in de zomer.

1. Een roze singlet - € 7,95 2. 3 t-shirts - € 9,95/stuk 3. Blousje - € 9,95 4. Bloemenjurkje - € 9,95 5. Armband - € 2,95 6. Diademen set - € 2,95


Wat mij opviel is dat al de kleren die ik uitzocht echt goed meevallen van prijs! Binnenkort ga ik gaan shoppen dus spring ik zeker even binnen bij de H&M want jammer genoeg kun je niet bestellen vanuit België.

Ik heb nog één iets anders op mijn wishlist. Namelijk de sleek and curl van remington Ik wil al een eindje eens mijn haar krullen maar het is er nog niet van gekomen om een krultang te kopen. Maar mijn stijltang is binnenkort ook aan vervanging toe dus ga ik deze kopen heb ik 2 in 1 ;D Ik ga hem waarschijnlijk kopen in de Media Markt voor €44,99 Hebben jullie een zomer wishlist? Lisa x

3 opmerkingen:

  1. Ik heb jurkje nr. 4 maar dan in de andere kleur <3 Kan niet wachten tot 'm te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Angela ja hij is super leuk ;D
    ik twijfel ook nog in welk kleur ik hem ga kopen ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat bandje van de h&m en een soort van die T-shirts x

    BeantwoordenVerwijderen