dinsdag 5 april 2011

My Lovely Deo + Parfum

Vandaag laat ik jullie mijn lievelings deo en parfum zien. Ik wissel regelmatig af van deo, meestal heb ik er van Fa. Maar ik heb eens gewisseld van deo met een vriendin en sindsdien ben ik er fan van! De geur is typisch voor Nivea maar hij helpt gewoon goed tegen het zweten. Normaal moet ik tegen de middag nog eens opnieuw spuiten maar bij deze heb ik het niet. De deo belooft om 24uur bescherming te geven, oké dit geloof ik nooit bij deo's maar deze komt zijn belofte toch goed na. Ik heb deze deo in de spuit versie maar ook in rol versie.


Dan gaan we over naar me'n nieuwe parfum. Ik weet nooit welk geurtje ik moet kopen, maar deze keer wel! Een vriendin van me heeft een super goeie parfum en die wou Lisa ook wel ;p Ik hou ervan om regelmatig te wisselen van parfum. Ik heb dan ook verschillende parfums op dit moment: Lolita, Ralph Lauren ( de blauwe versie) Tommy Girl en dan mijn nieuwe aanwinst: Play van Givenchy de roze versie. Ik ben er zo blij mee! Hij ruikt zo heerlijk. Hiervan weet ik de prijs niet, mama heeft hem gekocht en ik was niet mee.




Wat is jullie lievelings deo/parfum?


Liefs Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten