donderdag 26 mei 2011

Floralista Lipgloss

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over de lipgloss van de limited edition van catrice (hij is niet meer verkrijgbaar).

Ik heb ooit eens de 02 Coral's Enchanted Garden lipgloss gekocht van catrice.

Verpakking: Ik vind de verpakking echt schattig. Hij is heel meisjesachtig. Hij past ook goed bij de naam 'Floralista' met de bloemen patroon achtig iets op het flesje.

Gebruik: De sponsaplicator vind ik heel fijn, en de substantie van de lipgloss ook. Hij smeert gijn op je lippen, hij ruikt goed hij heeft een mooie oranje glans achter. Het belangrijkste vind ik vooral hij droogt mijn lippen niet uit.

Prijs: Oké ik heb hem al een eindje maar ik denk dat de prijs iets was van €3,95. Het was zeker niet duur en ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van catrice altijd fijn. Het zijn fijne productjes voor de prijs die je maar betaalt ;)

Eindconclusie: Ik ben heel tevreden met mijn lipgloss en ik gebruik heb heel vaak.

(Ik heb geen foto van de lipgloss op mijn lippen omdat mijn camera is niet zo heel goed dus sorry)

Wat vinden jullie van de Catrice producten?
Lisa x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten