donderdag 1 november 2012

Forever 21 Oogschaduw ~ Review

Vandaag heb ik eindelijk mijn mening over deze oogschaduw van de F21.
Ik was hem eigenlijk helemaal vergeten! Hij lag ergens in een kastje waar hij niet thuis hoorde.
Toen ik iets zocht zag ik hem ineens lachen naar mij en smeekte hij om getest te worden!
Dus ik nam hem van onder het stof en ging hem testen voor jullie :)
Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan zeker verder!

 

Ik heb al sinds de bloggersmeeting dus je kan denken hoelang deze al ligt te verstoffen haha!
Ik nam hem vooral mee omdat hij zo'n leuke verpakking heeft en er zo schattig uitziet.
Haha eigenlijk een beetje erg maar oke ;)

 
Ik had de verpakking eigenlijk niet zo groot verwacht. Als ik de oogschaduw zo zie had ik veel verwachtingen! Want hij zag er leuk uit, en heeft een mooi kleurtje!
Ik werd nog nieuwsgieriger om hem te testen :)

 
 
 
 
Maar ik werd voor de eerste keer teleurgesteld bij swatch. De oogschaduw voelt echt super stroef aan! En de kleur was zo wit. Ik had gehoopt op een mooi bruin achtig kleurtje maar dat werd dus vervangen door wit.
Ik wou hem graag nog eens testen op men oog. Gewapend met oogschaduwbasis en een oogschaduwkwastje ging ik aan de slag...


En ook deze keer werd ik teleurgesteld.
Hij is gewoon zo moeilijk om mee te werken! Hij heeft veel fall-out (dit zie je hier al oa aan mijn wimpers.)
Hij is moeilijk te verdelen en je moet toch zeker al twee laagjes opdoen (ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden haha) tot je een beetje kleur krijgt.
Nee ik ben niet blij met deze oogschaduw en hij zal waarschijnlijk weer ergens in een kastje onder het stof vliegen!
Ik had er eerlijk toch iets meer van verwacht maar oke :)

Hebben jullie al make-upjes van F21 geprobeerd?
Liefs x

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleur juist wel erg mooi! Jammer dat hij niet zo bevalt en van de fall out!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is jammer :( ik heb deze nog niet gebruikt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah jammer :(
    ik vind het wel een mooie kleur, maar de fall-out is echt niet goed!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jammer, ik heb geen make-up van de Forever 21.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het doosje is echt cute! En vind de kleuk wel heel mooi!jammer van de fall out...

    BeantwoordenVerwijderen